24 maart 2015

Een paar week geleden is flink reclame gevoerd om kandidaten te werven voor de tussentijdse verkiezingen. Door een week te knallen met nieuwsberichten, de onthulling van de nieuwe website met het filmpje , flyers laten uitdelen door leden van onze Studentenraad, voorlichting in de klassen te verzorgen en de gebouwen en lokalen vol te plakken met wervende posters ontstaat er een energie die aanstekelijk werkt.

Reclame wint!

Het regende in korte tijd kandidaten voor de 9 vacatures, waarbij de teller zelfs op een gegeven moment op 31 aanmeldingen stond.  Mooi is om nu  te constateren dat er in alle schoolgebouwen van Gilde Opleidingen studenten zijn die mee gaan praten en keuzes gaan maken binnen de Studentenraad. Gaaf is het dat er in de goede week net voor Pasen tussentijdse verkiezingen worden georganiseerd op de  locatie Groenveldsingel te Venlo. Maar het fijnste is dat de Studentenraad  in korte tijd  veel zichtbaarder en bereikbaarder  is, zowel voor ons personeel als onze studenten.

In die geest hoop ik dat het met de verkiezingen op de Groenveldsingel ook gaat knallen en swingen. Wellicht dat de kandidaten de fakkel kunnen overnemen in het voeren van een flitsende campagne met goede slogans, mooie posters, sterke teksten en al het andere waardoor de stemmer geprikkeld wordt om op jou te stemmen. De kandidaat, maar vooral de reclame die wint is de eerste stap naar het uithangbord te zijn van de studenten van jouw locatie.

Ger Heijligers,

ondersteuner Studentenraad.